Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Conductor De Reparto Callao

Requisitos:Experiência en reparto o distribución:Residir en distritos aledaños a Callao o Lima Norte:Conocimiento del mapa de Lima y/o ruteo:Brevete Vigente:...


Lima

Publicado 8 days ago

Motorizado Ate

Empresa lider en transporte Interprovincial y carga pesada, se encuentra en la busqueda de Motorizado / Auxiliar de Compras, para formar parte de nuestro equ...


Lima

Publicado 8 days ago

Bodeguero Peru: Jockey Plaza : Hiring Immediately

We are on the lookout for an organized Bodeguero Peru:Jockey Plaza to join our dynamic team at AR Holdings in Lima, Lima.Growing your career as a Full Time B...


Lima

Publicado 8 days ago

Auxiliar De Almacen Textil : Puente Piedra : Urgent

We are searching for a confident AUXILIAR DE ALMACEN TEXTIL:PUENTE PIEDRA to join our passionate team at Nuna Cotton EIRL in Puente Piedra, Lima.Growing your...


Lima

Publicado 8 days ago

Logistics Operations Analyst - Hiring Immediately

Logistics Operations Analyst - Hiring Immediately
Empresa:

Mondelez International


Lugar:

Lima

Detalles de la oferta

We are desiring to recruit a capable Logistics Operations Analyst to join our collaborative team at Mondelez International in Lima, Lima.
Growing your career as a Full Time Logistics Operations Analyst is a fantastic opportunity to develop relevant skills.
If you are strong in analysis, persuasion and have the right personality for the job, then apply for the position of Logistics Operations Analyst at Mondelez International today!

Logistics Operations Analyst page is loaded Logistics Operations Analyst Apply locations Lima, Peru time type Full time posted on Posted 3 Days Ago job requisition id R-88831 Job Description Are You Ready to Make It Happen at Mondelez International? Join our Mission to Lead the Future of Snacking. Make It Possible. You will execute warehouse operations in term of service, cost, health and safety, quality, food defense, sustainability, legal requirements and policies compliance. You will also work collaboratively with key internal and external (third-party logistics vendors) business partners to ensure effective management, timely solutions and execution. You will also be responsible for activities such as inventory management (iDoc management, stock reconciliation), interfaces monitoring, track and trace, claims management, invoice management, compliance execution (HSE, quality, risk management), tenders support, third-party performance management, pallets management.
How you will contribute You will:
Review and analyze stock inaccuracies and guarantee accurate stock alignment between SAP and the warehouse management system based on available information among stakeholders. Analyze and verify capacity utilization, performance and KPI monitoring, and introduce corrective measures in case of missing KPIs and the need to reduce additional capacity Work with our service providers to ensure the delivery of our trading partners in terms of punctuality and completeness, taking into account quality and HACCP guidelines Monitor inbound, outbound, co-packing, warehousing and distribution activities to ensure shelf-life monitoring and management, supports reduction of write offs and constantly looks for opportunities to improve productivities Conduct project-related and ad hoc tasks, in particular in connection with continuous improvement projects and tenders and peak management Build and provide full-cost analysis (yearly budget), risks and opportunities What you will bring A desire to drive your future and accelerate your career and the following experience and knowledge:
Experience with Microsoft applications, especially highly experienced with excel Enjoys team work Experience in logistics operations, procurement or supply chain function in general as an asset Analytical thinking Good knowledge of ERP, preferably SAP R3 Más información sobre este puesto Qué debes saber acerca de esta posición: Responsable de liderar la operación E2E de Mondelez Logistics, del almacén de Planta Lima, para tener la operación con los mejores estándares de seguridad, busque la excelencia y la agilidad en la ejecución para garantizar los mejores niveles de servicio y al mejor costo posible, así como la calidad y la seguridad alimentaria. Este puesto también es responsable de buscar la mejora continua y las productividades necesarias, en colaboración con los socios logísticos (3PL), clientes, el equipo de servicio al cliente y el equipo de ventas para apoyar el crecimiento del negocio y garantizar la integridad.
Responsabilidades principales .
Sensibilizar y mantener vigentes con el personal a su cargo el cumplimiento pleno de políticas y procedimientos establecidos por Mondelez Internacional respecto a buenas prácticas de manufactura, calidad, seguridad y ecología, entre otros. Promover e impulsar la mejora continua entre sus colaboradores para que los procesos de recepción de materiales, resguardo, surtimiento y control de los mismos estén enfocados hacia el logro y superación de los estándares establecidos por Mondelez Internacional. Optimizar los espacios en almacén garantizando que todos los materiales se mantengan ordenados, limpios y debidamente identificados, de tal forma que se facilite la localización, surtimiento y rotación de los mismos sin poner en riesgo la operación normal de las áreas de producción Asegurar que la información esté actualizada en sistema SAP de todos los movimientos de entrada, liberación, surtimiento y rechazo de materiales. Elaboración, revisión y autorización de procedimientos e instrucciones de trabajo relacionadas con almacén Mantener el equipo e instalaciones del área de almacén en óptimas condiciones de operación, con el objeto de garantizar un buen servicio a nuestros clientes y proveedores, así como la calidad de nuestros productos y la seguridad de las instalaciones, equipo, materiales y del personal. Coordinar la toma física de inventarios de Almacenes según cronograma Elaboración y administración de presupuesto del área de almacén de Planta Lima. Asegure los estándares de calidad en cada una de las operaciones exigiendo el cumplimiento de la política de calidad de los 3PL. Cumplir y cumplir con los estándares establecidos por la empresa en programas corporativos como Buenas prácticas de fabricación BPM, QCMS, ISO, HACCP. Educación/ Titulaciones: Graduado universitario en ingeniería industrial o relacionada. Requisitos específicos del puesto: Manejo en SAP requerido Inglés a nivel intermedio
Contar con una experiencia mínima de 3 años en: Almacenamiento Cadena de suministro. Gestión de operadores logísticos y / o almacenes. Supervisión de personal y delegación. Seguridad Industrial Servicio al Cliente. Habilidades / Otros requisitos Conocimiento de la cadena de suministro. Experiencia en gestión de almacenes Capacidad de trabajo en equipo. Capacidad Analítica. No Relocation support available Business Unit Summary WACAM is Mondelez International's Latin America presence with 1,700 wonderful people proudly representing a diversity of cultures and nationalities. WACAM includes 12 countries—Colombia, Ecuador, Peru, Chile, Bolivia, Panama, Costa Rica, Nicaragua, Honduras, Guatemala, El Salvador, and the Dominican Republic—and the U.S. territory of Puerto Rico. We make and distribute our global brands and local jewels such as Choco-Soda , Doña Pepa , Coronitas and Cua-Cua to over 190 million discerning consumers. Mondelez International is an equal opportunity employer and all qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation or preference, gender identity, national origin, disability status, protected veteran status, or any other characteristic protected by law.
At Mondelez International we work under a hybrid model, in which our offices at WACAM offer us a space for connection, collaboration and co-creation, with attendance being subject to the needs of the teams themselves and/or the business.
Where permitted by internal policies and local laws, new hires are required to be fully vaccinated with the COVID-19 vaccine as a condition of employment by their date of hire, unless they are granted a medical accommodation.
Job Type RegularWarehousing & Logistics Operations ManagementCustomer Service & Logistics 0:00 / 0:21 About Us At Mondelez International, our purpose is to empower people to snack right through offering the right snack, for the right moment, made the right way. That means delivering a broader range of delicious, high-quality snacks that nourish life's moments, made with sustainable ingredients and packaging that consumers can feel good about.
We have a rich portfolio of strong brands – both global and local. Including many household names such as Oreo, belVita and LU biscuits; Cadbury Dairy Milk, Milka and Toblerone chocolate; Sour Patch Kids candy and Trident gum. We are proud to hold the number 1 position globally in biscuits, chocolate and candy as well as the No. 2 position in gum
Our 80,000 Makers and Bakers are located in our operations in more than 80 countries and are working to sell our products in over 150 countries around the world. They are energized for growth and critical to us living our purpose and values. We are a diverse community that can make things happen, and happen fast.
Join us and Make It An Opportunity!

Benefits of working as a Logistics Operations Analyst in Lima, Lima:
? Company offers great benefits
? Advancement opportunities
? Competitive salary


Fuente: Grabsjobs_Co

Requisitos

Logistics Operations Analyst - Hiring Immediately
Empresa:

Mondelez International


Lugar:

Lima

Built at: 2024-05-05T05:21:38.618Z