Customer Service Telephone Interpreter Advanced English – Levelor Higher Remote

Detalles de la oferta

Job Description

A customer service interpreter handles many types of different calls, including but not limited to: 911 emergencies, accident reports, insurance claims and government program interviews.

Technical Skills:
• High school graduate
• English Level: 90% or above

Requirements:

• Demonstrate professional behavior at all times.

• Advanced English – level C1 or higher.
• High speed internet access with a minimum of 10 MBS.
• Access to a quiet workspace.

Información adicional:Tipo de contrato: A tiempo completo


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Kitempleo

Requisitos

Auxiliar De Atención Al Cliente

REQUISITOS: • Experiencia en atención al cliente: Preferible en el sector deportivo o recreativo (mínimo 01 año). • Habilidades de comunicación: Capacidad pa...


El Gran Pillco S.R.L - Huánuco

Publicado a month ago

Agente De Call Center Bilingüe - Remoto - Inglés Avanzado - Pago En Dólares

Job Description A customer service interpreter handles many types of different calls, including but not limited to: 911 emergencies, accident reports, insura...


Interpretia - Huánuco

Publicado a month ago

Asesor/A De Atención Al Cliente Y Ventas / Tienda Movistarhuanuco / Full Time

¿Eres un apasionado por brindar un excelente servicio al cliente mientras impulsas las ventas? ¡Únete a nuestro equipo en Movistar! Estamos buscando personas...


Aadaru - Huánuco

Publicado 25 days ago

Call Center Medical Interpreter -Ingles Avanzado – Remote

Job Description A medical specialized interpreter (MSI)  provides effective remote audio interpreting services to help non-English speakers interact with me...


Interpretia - Huánuco

Publicado 24 days ago

Built at: 2024-11-21T16:45:37.275Z