Call Center Customer Service Telephone Interpreter - Ingles Avanzado – Remote

Detalles de la oferta

Job Description
A customer service interpreter handles many types of different calls, including but not limited to: 911 emergencies, accident reports, insurance claims and government program interviews. 
Technical Skills:• High school graduate• English Level: 90% or above
Requirements:
• Demonstrate professional behavior at all times.• Advanced English – level C1 or higher.• High speed internet access with a minimum of 10 MBS.• Access to a quiet workspace.
Additional information:Employment type: Full-time


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Asesor/A De Counter De Admisión Ayacucho

En Senati, nos encontramos en la búsqueda de un Asesor/a de Counter de Admisión para formar parte de nuestro equipo de atención al cliente. Si te apasiona la...


Senati - Ayacucho

Publicado a month ago

Asesor / Counter De Admision

SENATI, Institución De Educación Superior Con Sedes En Todo El Perú, De Amplio Prestigio Nacional e Internacional, Requiere Incorporar Un Profesional Para As...


Senati - Ayacucho

Publicado a month ago

Asesor/A De Counter De Admisión Ayacucho

En Senati, nos encontramos en la búsqueda de un Asesor/a de Counter de Admisión para formar parte de nuestro equipo de atención al cliente. Si te apasiona la...


Senati - Ayacucho

Publicado 13 days ago

Agente De Seguridad En Ayacucho

Nos encontramos en la búsqueda de un Agente de Seguridad para la ciudad de la AYACUCHO : Sus principales desafíos serán : - Realizar atenciones oportunas a...


Ayacucho

Publicado 13 days ago

Built at: 2024-12-04T09:02:49.198Z